Heimebanen vår!

Postet av Geir Daasvatn den 21. okt 2019

EHbanen tar seg fint ut i flomlys!

Nå er det bare å bruke banen mest mulig fram til snøen kommer! 

EHbanen 19. oktober 2019. Foto: Geir Daasvatn


Logg inn for å skrive en kommentar.