Arbeidsfordeling i styret

Gjeldende fra 30. januar 2019

Navn/funksjonDette er oss!Oppgaver
Geir Daasvatn - lederLede og delegere ansvar. Fastsette sakliste for styremøter og lede møtene.  Referat. Overordnet ansvar for utarbeidelse/videreutvikling av strategi og planer i klubben. Påmelding lag. Hovedstyret. Heimeside. Inngå avtaler. Fair play-ansvarlig. Tildeling baner/treningstid vinter/sommer. Motta og distribuere E-post. Pressekontakt. FIKS-ansvarlig. Utsending av post/skriv. Arkivering. Kontakt mot AFK/NFF/NIF/idrettskretsen/andre. Innkjøp pokaler/premier. Dommeransvarlig. Barneidrett. Oppstartsansvarlig. Rekruttering trenere. Oppfølging trenere. Anleggsansvarlig. Overgangsansvarlig. Klubbhåndbok. Daglig drift ellers som ikke er delegert til andre.
Hilde Bjorå - medlemsansvarlig/cupsjefTurneringsleder Europris Vårcup. Fakturering treningsavgift og sponsoravtaler m.v.  Føring av medlemslister m.v. (MinIdrett). Innkøp treningstøy. Cupsjef. Påmelding cuper. 
Egil Bjorå - sponsorsjefSalg reklamebannere Evje stadion. Inngåelse av gull, sølv- og bronsesponsoravtaler. Innkjøp treningstøy. Sponsortreff høst.
Lars-Erik Sweetser - kassererAnsvar regnskap. Betale regninger. Ordne bilag. Levere bilag til regnskapskontor evt. daglig leder Otra IL etter avtale. Orientere om økonomisk status til styret på hvert styremøte, og ellers ved behov.
Tom Arild Homme - materialforvalterInnkjøp og fordeling av lagsutstyr. Utstyrsskap til lagene. Nøkler til bygg og utstyrsskap. Fellesutstyr til vintertreningene. M.v.
Jannicke Bakke - dugnadskontaktDugnadsansvarlig (personell) Europris Vårcup. Arrangere felles avslutningsfest høst. 


Levert av IdrettenOnline